Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

απόγευμα

και όλες μου οι άμυνες σε επιφυλακή, κι όμως υποχώρησαν μπροστά στον εχθρό. Στρατηγικά ίσως, αποδιοργανωτικά όμως.


Το μυαλό μου γυρίζει στην ίδια δίνη μέρες τώρα χωρίς σταματημό. Οι εικόνες αλλάζουν, η κίνηση όμως μία. Ένας τρελός στροβιλισμός που επιταχύνει ή επιβραδύνει ανάλογα με τη διάθεσή μου. Όλα γύρω μου με καλούν να γίνω κομμάτι του, να εγκατασταθώ στο μάτι του κυκλώνα. Εγώ, μοναδική σταθερά να ενορχηστρώνω όλη την κίνηση.


Περίεργο πράγμα ο χρόνος. Περίεργο και η σκέψη. Όταν επιβάλλεται να τιθασευτεί, αυτή τρέχει όσο πιο μακριά μπορεί. Άντε να την πιάσω πάλι…


Ονειρεύομαι συνέχεια αυτές τις μέρες. Με μάτια ανοιχτά μόνο. Μία πολύχρωμη κορδέλα να στροβιλίζεται γύρω μου. Σιγά σιγά με ακουμπάει, τυλίγει όλο μου το σώμα. Γίνεται δεύτερο δέρμα μου και μόλις με αφομοιώσει τινάζεται με δύναμη μακριά μου και με αφήνει γυμνή. Απλώνεται σε όλη την πόλη, σχηματίζει γερανούς και κύβους. Δένει ανθρώπους. Εγώ πάντα από ψηλά, μοναδικός πανόπτης του δικού μου δημιουργήματος.


και τώρα fast forward.

6 σχόλια:

  1. Υπάρχουν κάποιες στιγμές στη ζωή μου που θά'θελα νά'μουν κάτι άλλο. Ένα αντικείμενο. Μια κορδέλα ας πούμε. Ο Κορδέλος. Κατά προτίμηση Μπλέ. Αλλά βαριέμαι να τινάζομαι. Θά'μενα πάντα δεμένος.
    Υ.Γ. Ανεξάρτητα απ'το πιο πάνω, πολύ όμορφο αυτό που έγραψες. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ''Απλώνεται σε όλη την πόλη, σχηματίζει γερανούς και κύβους. Δένει ανθρώπους.Εγω παντα απο ψηλά, μοναδικός πανόπτης του δικού μου δημιουργήματος.
    Και τώρα fast forward''

    Τελειο..!!!

    (πολυ πρωτοτυπη η διαρρύθμιση του blog σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. emperor αν καταφέρεις να γίνεις μπλε Κορδέλος,νομίζω θα είναι πολύ κρίμα να μείνεις δεμένος! Α!και εννοείται ευχαριστώ!

    aggelopoie πρωτότυπο ε?πολύ χαίρομαι...πίστευα ότι είναι απλά απλό! τώρα τέλειο...δεν ξέρω,αλλά όπως και να χει να 'σαι καλά

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα απλα ειναι και τα καλαισθητα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσει πολύ..Και αυτό που έγραψες και όπως έφτιαξες το blog..εγώ δεν τα καταέρνω στις μεταποιήσεις...ελπίζω να συνεχίσεις να μας ομορφαίνεις τη μέρα με τις σκέψεις σου..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπομονή και πειραματισμός και θα την βρίσκεις την άκρη σιγά σιγά!κι εγώ έτσι έκανα.πολύ ωραίο να βοηθάω για πιο όμορφες μέρες.τη χιονισμένη μου καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή