Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

βραδυ ξανα

και πάλι μόνη.  Μια κουβέρτα, μια οθόνη που τρεμοπαίζει και σκόρπιες λέξεις στο μυαλό μου. Προσπαθώ να τις καταγράψω, να τις βάλω σε μια σειρά έτσι ώστε να βγάλουν νόημα, να αποκτήσουν περιεχόμενο, να μου δώσουν να καταλάβω κι εγώ τι προσπαθούν να μου πουν. Για μένα μόνο. Τι ώρα κι αυτή…Προσπαθώ πάλι να ξεφύγω από τους φόβους μου, ψάχνω τα όνειρα μου να με λυτρώσουν για ακόμα μια φορά από τον εαυτό μου.



Τι προσπαθώ να μου πω; Θα καταλάβω ποτέ; Χίμαιρα εγώ η ίδια μήπως; Προσπαθώ να με πιάσω πάλι…δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα τα καταφέρω, κάπου θα με βρω να περιπλανιέμαι και τότε θα με αιφνιδιάσω. Εγώ κυνηγός και θήραμα συγχρόνως…



Και για μια φορά ακόμη μία η προσωρινή λύση, στην αγκαλιά του Μορφέα θα παραδοθώ, και δεν θα είμαι άλλο μόνη. Θα μου ψιθυρίσει στο αυτί τις πιο γλυκές και περίεργες ιστορίες κι εγώ θα βαλθώ να τις σκηνοθετήσω όσο καλύτερα μπορώ στην ταινία που μοναδικός θεατής ο εαυτός μου.



καληνύχτα λοιπόν…

2 σχόλια:

  1. Skepseis pou exoume kanei oloi mas stis ateleiwtes wres mprosta sthn mikrh othoni tou pc...skefthkes na to kaneis kai tragoudi...(endeiktika mias kai den eimai o pleon armodios...)

    brady ksana kai pali moni,
    mia kouberta mia othoni
    na paizei kai egw na prospathw
    skorpies lekseis na brw
    na apokthsoun periexomeno,
    na perigrapsoun ton eauto mou
    emena kai ton fobo mou...

    ti prospathw na mou pw
    den tha katalabw pote..
    san ximaira planiemai
    ton eauto mou na piasw...
    kunhgos kai thhrama sygxronws...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραγούδι ε?στα πιο τρελά μου όνειρα ίσως...έχω και τον ιδανικό ερμηνευτή αλλά προσπαθώ να κρατάω (που και που!)επαφή με την πραγματικότητα!εκτιμώ την απόπειρα όμως. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή